Máte otázky? +420 799 537 977 (Po-Pá 9-14) offline Kontakty Blog
0 Porovnat 0 Oblíbené Hledat
0 Váš košík je prázdný Košík
Váš košík Zavřít
Prázdný košík

Do košíku zatím nebyly přidány žádné položky, je načase to změnit.

Začít nakupovat
Menu

Reklamace a vrácení

Průběh reklamačního řízení

Zadání reklamace
Rozhodnutí technika na způsobu řešení
V průběhu reklamace Vás informujeme o jejím stavu
Reklamaci řešíme co nejdříve, nejdéle poté do 30 dnů

Co dělat když ...

Chci reklamovat přepravu

Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený?
Informujte co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 24 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty či infolince 840 111 244
  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601.
  • GLS: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 567 771 111
  • DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na adrese https://www.dpd.cz/reklamace

Nebo se nám ozvěte na info@sportago.cz popřípadě nám můžete zavolat na infolinku 799 537 977

Chci reklamovat zboží

Vyplňte Reklamační list a spolu s fotografii či videem poškození nám jej zašlete na info@sportago.cz

Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.

Vyčkejte až Vás budou zaměstnanci reklamačního oddělení kontaktovat.

Chci zboží vrátit nebo vyměnit za jiné

Výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit či vyměnit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Pokud jste již přesáhli uvedených 14 dní, nezoufejte. Zboží můžete vrátit až do 30 dní od jeho zakoupení, stačí pouze, aby zboží bylo v původním, neporušeném obalu.

Důkladně si ověřte, že jste zboží zakoupil na našem eshopu Sportago.cz či eSportago.sk, aby nedošlo k zaslání zboží zakoupeného jinde.

Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění naleznete na faktuře.

Uveďte zboží do původního stavu.

Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:
Sportago - Reklamační oddělení
U Cukrovaru 1454/13
747 05 Opava

Pro přepravu doporučujeme využít služeb Zásilkovna.cz či Zaslat.cz či některé z balíkových služeb ČP. Při využití služeb doporučené psaní od ČP negarantujeme, že nám pošta zásilku doručí.

U objednávek přes Zásilkovnu lze také využít zpětný kód zásilky. Stačí zabalenou zásilku donést na kteroukoliv Zásilkovnu a obsluze nahlásit kód 90120751. Obsluha vytiskne kód, který na zásilku nalepí, a zásilka se vrátí přímo k nám. Náklady na tuto službu Vám následně budou odečteny od hodnoty vrácené objednávky.

Rychlé vrácení a výměna Rychlé vrácení a výměna na vyzkoušení máte 30 dnů
Doprava zdarma Doprava zdarma při nákupu nad 4000 Kč
Doručení do 24 hod Doručení do 24 hod při objednání do 12:00
98% zboží máme skladem 98% zboží máme skladem a připraveno ihned k expedici

Poradím vám s výběrem Jsme offline

Poradím vám s výběrem

Nevíte, jak vybrat ten správný produkt?
Naše odbornice Katka vám ráda poradí.

Po-Pá 9-14 +420 799 537 977 nebo pište kdykoliv info@sportago.cz
Kontakty