Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený?
Informujte co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 24 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.
Nebo se nám ozvěte na info@sportago.cz popřípadě nám můžete zavolat na infolinku 799 537 977
Vyplňte Reklamační list a spolu s fotografii poškození nám jej zašlete na info@sportago.cz
Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
Vyčkejte až Vás budou zaměstnanci reklamačního oddělení kontaktovat.
Výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit či vyměnit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Pokud jste již přesáhli uvedených 14 dní, nezoufejte. Zboží můžete vrátit až do 30 dní od jeho zakoupení, stačí pouze, aby zboží bylo v původním, neporušeném obalu.
Důkladně si ověřte, že jste zboží zakoupil na našem eshopu Sportago.cz či eSportago.sk, aby nedošlo k zaslání zboží zakoupeného jinde.
Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění naleznete na faktuře.
Uveďte zboží do původního stavu.Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:
Sportago - Reklamační oddělení
U Cukrovaru 1454/13
747 05 Opava
Pro přepravu doporučujeme využít služeb Zásilkovna.cz či Zaslat.cz.
U objednávek přes Zásilkovnu lze také využít zpětný kód zásilky. Stačí zabalenou zásilku donést na kteroukoliv Zásilkovnu a obsluze nahlásit kód 90120751. Obsluha vytiskne kód který na zásilku nalepí a zásilka se vrátí přímo k nám. Náklady na tuto službu Vám následně budou odečteny od hodnoty vrácené objednávky