Rozbalili jste nové zboží a zjistili se, že je poškozené, ačkoliv byl obal neporušený?
Informujte co nejdříve buď přepravce nebo naši společnost. Ideálně do 24 hodin, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.
Nebo se nám ozvěte na info@sportago.cz popřípadě nám můžete zavolat na infolinku 799 537 977
Vyplňte Reklamační list a spolu s fotografii poškození nám jej zašlete na info@sportago.cz
Do pole Popis závady, prosím, co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.
Vyčkejte až Vás budou zaměstnanci reklamačního oddělení kontaktovat.
Výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit či vyměnit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.
Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy. Údaje potřebné k vyplnění naleznete na faktuře.
Uveďte zboží do původního stavu.Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:
Sportago - Reklamační oddělení
U Cukrovaru 1454/13
747 05 Opava
Pro přepravu doporučujeme využít služeb Zásilkovna.cz či Zaslat.cz, jedná se o levnější formy přepravy než Česká Pošta.